Neemolje mot skadedyr

Jeg har kjøpt ferdigblandet neemolje som jeg brukte litt på inneplanter og dusjet de sykeste rhododendron ute med (8.mai): de som står bakerst i bedet med hull og brune og svarte prikker. Det er litt sol i dag og det er litt dumt. De får litt spredt sol på seg.

Jeg kan gjenta om en måned.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.