Jeg har kjøpt ferdigblandet neemolje som jeg brukte litt på inneplanter og dusjet de sykeste rhododendron ute med (8.mai): de som står bakerst i bedet med hull og brune og svarte prikker. Det er litt sol i dag og det er litt dumt. De får litt spredt sol på seg.
Jeg kan gjenta om en måned.