Gresskar

16. april sår jeg:

  • Rouge VIF d’etampes x 2
  • Hookaido x 2
  • Marina di Chicagos x 2
  • Uchiki Kuri x 2
  • Bush Baby x 2
  • Butternot x 2

23. mai planter jeg dem ut:
(Fra vest til øst og deretter mot syd i 5 pallekarmer)

  • Rød kjempe og rød kjempe(Rouge..)
  • Hokkaido og Hokkaido
  • Grønn kjempe og grønn kjempe (Marina..)
  • Uchiki Kuri og Butternot
  • Butternot og Bush Baby

Den siste Bush Baby står i sydveggen med 2 squash i selvvanningspotte.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.