16. april sår jeg:
- Rouge VIF d’etampes x 2
- Hookaido x 2
- Marina di Chicagos x 2
- Uchiki Kuri x 2
- Bush Baby x 2
- Butternot x 2
23. mai planter jeg dem ut:
(Fra vest til øst og deretter mot syd i 5 pallekarmer)
- Rød kjempe og rød kjempe(Rouge..)
- Hokkaido og Hokkaido
- Grønn kjempe og grønn kjempe (Marina..)
- Uchiki Kuri og Butternot
- Butternot og Bush Baby
Den siste Bush Baby står i sydveggen med 2 squash i selvvanningspotte.