Humle inne i februar

2 stk faktisk.

De ser ut til å ha blitt tiltrukket av et lysrør i stua. Jeg fatter ikke at det er mulig. Det er jo bare dronninger som overvintrer. Hvor har disse overvintret? Og hva kan jeg gjøre for dem? Jeg har fått tips om å gi dem bananskall med noen dråper fra en kald tepose. Men de er ikke interessert,…. de bare går sin vei.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.