2 stk faktisk.
De ser ut til å ha blitt tiltrukket av et lysrør i stua. Jeg fatter ikke at det er mulig. Det er jo bare dronninger som overvintrer. Hvor har disse overvintret? Og hva kan jeg gjøre for dem? Jeg har fått tips om å gi dem bananskall med noen dråper fra en kald tepose. Men de er ikke interessert,…. de bare går sin vei.