Frukttrær

I år var det lovende mye epleblomster og nå midt i juni er det ganske mye eple- og pærekart. Eneste som ikke ser helt lovende ut er at min nye lille nektarin og ferskentreet har mange blader med ferskenblæresopp (områder på bladene som er deformert med røde bobler). I kveld har jeg plukket alle slike blader og kastet dem i søpla (Skal ikke i komposten).

I fjor fikk jeg bare ett eple og ingen pærer. Fjoråret var så elendig at det helt bombesikkert blir bedre i år.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.